Linie lotnicze Turkish Airlines zadeklarowaÅ‚o chęć finansowego wparcia organizatorów i zawodników biorÄ…cych udziaÅ‚ w CHIO Aachen. Jak wiadomo firma bÄ™dzie oficjalnym sponsorem konkursu dla skoczków „Prize of Europe”. Zgodnie z ukazaniem siÄ™ najnowszego rankingu „Skytrax” i zajÄ™ciem w nim czoÅ‚owego miejsca przez Turkish Airlines, fundowanie nagród w konkursie o takiej nazwie idealnie oddaje Å›wiatowÄ… pozycjÄ™ koncernu i nawiÄ…zuje do zaufania, którym miÄ™dzynarodowi pasażerowie darzÄ… swojego przewoźnika.

   Warto dodać, że sponsorowanie takiej imprezy jak CHIO Aachen jest bardzo dobrym ruchem marketingowym. Logo firmy bÄ™dzie oglÄ…dane wÅ›ród dotychczasowych fundatorów nagród, takich jak: Rolex, DHL, czy Mercedes-Benz, które bezwÄ…tpienia należą do grona znanych i prestiżowych marek na rynku.  Liczna widownia, która liczy okoÅ‚o 360 tysiÄ™cy ludzi, 800 dziennikarzy, blisko 30 godzin transmisji czasu antenowego w krajowej telewizji, z którego wiÄ™kszość odbywa siÄ™ w czasie rzeczywistym i jest transmitowana do ponad 140 krajów na caÅ‚ym Å›wiecie- czy nie jest to wystarczajÄ…cy powód, dla którego warto być jednym z gÅ‚ównych sponsorów CHIO Aachen?