//

Okładka
Aktualności

Nowa kategoria HPP – zbliża się nowy sezon

08.09.2010
Sezon otwarty pomału zbliża się do końca. Jeszcze kilka startów we wrześniu, a potem jeźdźcy i konie przeniosą się do hal. O zbliżającym się sezonie myślą też organizatorzy kolejnej edycji Halowego Pucharu Polski.

Reklama


   Trwają rozmowy ze sponsorami, mediami, organizatorami poszczególnych imprez. Rozgrywki jak zwykle obejmować będą cały halowy sezon. Inauguracja zaplanowana jest w dniach 22-24 października w Jaszkowie, finał odbędzie się   na początku  kwietnia przyszłego roku w Janowie Podlaskim. Szczegółowy harmonogram rozgrywek podamy wkrótce. Dziś warto zapowiedzieć, że organizator zapowiada, że w tym sezonie do rozgrywek dojdzie jeszcze jedna kategoria – na poziomie konkursów o wysokości 120 cm – dla zawodników  którzy posiadają licencję III lub II (wyższe wykluczają udział) ale nie czują się na siłach aby startować dotychczasowej kategorii OPEN (konkursy 130-135 cm).


 

Wyświetl: najstarsze najnowsze popularne

do hm15 września 2010 o 20:00

0

Coś ci się przywaliło ,to w Polsce mamy 50% wszystkich firm zależnych od drugich bo jedne zlecenia dają a drugie je wykonują.

hm15 września 2010 o 14:06

-2

bez urazy i uwag dotyczacych pracy Pana firmy, to tylko przykład z życia wzięty. Na zlecenie, czyli zależnej, bo wykonuje się czyjeś zlecenie i jest ze zleceniodawcą tak czy owak powiązany

Radek Kierzek13 września 2010 o 18:54

2

do hm. "...i zaleznej firmie np. Cheval-Tech" przepraszam czy czegoś nie wiem? od kogo/czego zależnej? Obsługa kilku imprez na zlecenie i od razu zależnej!? Czekam na wyjaśnienie!

13 września 2010 o 15:35

1

Narzekacie na Taranta a on i tak swoje zrobi.

działacz12 września 2010 o 8:50

-3

Cenię dobre pomysły mające na celu rozwój jeździectwa. Ale ten pomysł jest bardzo kiepski zaniża prestiż Pucharu Polski i przekształca imprezę w spęd koni.Polecam Mistrzowi Szymonowi zainteresowanie się makro regionami i tam organizować imprezy na niższym poziomie .A dopiero finał rozegrać jako centralny.Szymonie pamiętaj chytry dwa razy traci, już kilka razy przechytrzyłeś i nikomu to na dobre nie wyszło.

***11 września 2010 o 20:30

1

MAM LEPSZY POMYSŁ WPROWADZIĆ LL.będzie ok.

Championka11 września 2010 o 19:27

-1

Super pomysł ;) a Wy jak zwykle narzekacie ..

do mix11 września 2010 o 11:18

0

Masz rację zrób krucjatę pousuwaj wszystkich wtedy sam się dorwiesz do żłoba i będziesz ciągnął ile się da.

mix10 września 2010 o 7:35

-1

To prawda że nie tylko Tarant jest do usunięcia z PZJ.

hm9 września 2010 o 16:30

1

może być Jakubiak, nie pasjonuję się tak polityką, a zwłaszcza p. Kaczyńskim, chodziło o przykład działania w ramach stowarzyszenia jakim jest PZJ i także paria polityczna

do hm9 września 2010 o 15:44

-1

Chyba Jakubiak, bo Jakubowska jest na politycznej emeryturze.

do hm9 września 2010 o 14:53

-2

to tylko pierwsza do ostrzału, za nią posypie się reszta. Paru w historii przeprowadzało już takie czystki w swoim otoczeniu.

hm9 września 2010 o 13:52

-2

Różnie z tym sprawdzaniem się bywa:) Ostatnio Pani Jakubowska podobno się nie sprawdziła, bo miała swoje zdanie, trochę inne niż Wielki Guru:))) "Postawa" się Kaczyńskiemu nie podobała i wio:) Za bardzo się garbiła pracując dla PiSoli

do hm9 września 2010 o 13:26

0

Tarant prezesem?To kpina,on nie sprawdza się w zarządzie.

hm9 września 2010 o 13:07

-1

nic złego i konkretnego, echa takie dochodzą i krążą z pyrlandii i otoczki pzj:) nawet jestem za, gdyby tylko tak bez wykorzystywania stanowisk dla innych własnych celów, jak to bywało często do tej pory:))) Albo rybka, albo pipka

do Romanie Ruciński9 września 2010 o 12:36

-1

hm "co ty wiesz o ...?"

hm9 września 2010 o 12:24

0

sadzę, że bardziej zależy mu na stołku Prezesa, który jest jego celem;) dzialność gospodarczą mozna oficjalnie zawiesić, a nieoficjalnie robić to samo zlecając etykietkę innej współpracującej i zaleznej firmie np. Cheval-Tech. Posada i układy są i ręce oficjalnie czyste. 80% polityków i posłów tak robi i nikt ich nie ruszy

do Romanie Ruciński9 września 2010 o 12:09

2

nowa ustawa o sporcie wchodzi w życie 25 września. Jest w nie mowa między innymi: "Członkiem zarządu nie może być osoba prowadząca działalność gospodarczą związaną bezpośrednio z realizacją przez ten związek działań statutowych" i "Polskie Związki Sportowe ... dostosowują swoje statuty i regulaminy do wymagań ustawy w terminie 2 lat" Tak że przedmówco nie bój się nie sądzę aby Tarant o ile go znam wybrał zarząd a nie to co lubi robić.

Romanie Ruciński9 września 2010 o 11:43

1

Tarant i PZJ to ta sama bajka masz tyle lat i nie wiesz? Ale między wierszami przemyciłeś wiadomość którą popieram.Taranta trzeba oddzielić od PZJ.Zgodnie z ustawą powinien sam podać się do dymisji .Siedząc w zarządzie PZJ kręci swoje lody jak prawie wszyscy.Czas z tym skończyć bo to prowadzi do złego.

k.k.k.9 września 2010 o 11:04

2

Popieram! Bardzo dobry pomysł! brawa Panie Szymonie !

asia9 września 2010 o 10:37

-1

świetny pomysł!!! nie wszyscy mają konie na 140

r.rucinski9 września 2010 o 10:00

1

Ten puchar powinien się nazywać "TARANT EVENT HPP" a PZJ niech tylko nie przeszkadza i będzie extra ! BRAWO SZYMON !!!!!

L.D.9 września 2010 o 8:53

0

Aaa i zapomniałem o po 4 kategoriach w MP Młodych Koni i Championacie, ale to nieco inna bajka...

LD do xxx9 września 2010 o 8:12

2

W tym roku w skokach obejmując kategorię amatorów, akademickie i "Damskie Siodło" rozegrano: MP w 11 kategoriach, HPP w 14 kategoriach oraz PP w 7 kategoriach, czyli łącznie rozdano 32 komplety medali. w tym oficjalne PZJ - 24... Jeden komplet więcej nie stanowi problemu, tylko nie za bardzo podoba mi sie ta formuła...

L.D.9 września 2010 o 7:43

-4

1. Trzebaby zmienić Regulamin PZJ bowiem: "Artykuł 18. HALOWY PUCHAR POLSKI Halowy Puchar Polski (HPP) jest rozgrywany w formie cyklu zawodów na przełomie lat kalendarzowych, w trzech kategoriach wiekowych: juniorów, młodych jeźdźców i seniorów. Regulamin Halowego Pucharu polski publikowany jest oddzielnie.". A to nie będzie takie proste... 2. Dlaczego ew. HPP dla zawodników z III i II licencją lub Amatorów rozgrywać w ramach tego samego cyklu i tych samych ośrodków? Czy nie lepiej byłoby stworzenie na bazie Rundy Otwartej jakiegoś odrebnego systemu obejmującego wszystkie HZO (nie jest ich wcale tak dużo w kalendarzu) z osobnym od obecnego finałem np. w czasie któregoś CSI? Chyba, że chodzi o zwiększenie frekwencji w cyklu HPP, co rozumiem, ale obawiałbym się stworzenia wielogodzinnych, od rana do późnej nocy, tasiemców przy przez wiekszość dnia pustych trybunach...

MYLICIE POJĘCIA9 września 2010 o 7:18

-2

To wcale nie jest do przodu.Jest to kompletna degradacja zawodów ZO i sprowadzenie ich do rangi ZR.Bardzo wielu ludzi inwestuje w konie i zadbajmy o nich na zawodach regionalnych to będzie prawdziwy postęp.Pomyślcie uczciwie o rozwoju jeździectwa wiem że PZJ nie ma żadnej strategii.Polityką PZJ jest maksymalne osłabienie regionów a Tarant myśli tylko o kasie dla siebie.

x9 września 2010 o 2:53

0

W Niemczech sa nawet mistrzostwa kraju kobiet. A wy sie czepiacie ze ktos chce zachecic sponsorow do zainteresowania sie naszym sportem? Każdy wie ze open czy biznes to konkurencje stworzone po to zeby zachecic jak najwięcej osob do inwestowania w konie. Gdyby byly tylko 3 kategorie byloby nudno na tych zawodach. A biznes przynosilo zawsze najwięcej emocji :) kazdy wie ze medal w dodatkowej kategorii nie moze rownac sie powaga z tym z kategorii wiekowej, wyznaczajacej czolowke naszych zawodników. Na zachodzie organizuja wlasnie wiele dodatkowych konkurencji, na jednych z wiekszych CSI w Niemczech rozgrywane sa dziennie 3 konkursy amatorskie 120, 130 i 140. I po co? bo np. Dzieci sponsorow jezdza sobie na duże zawody na ktorych zajmuja czolowe miejsca, a rodzice sie ciesza i sponsoruja kilku dobrych jeźdźców. I oni sie jakos moga rozwinac, a my nie bo bedzie jedna kategoria wiecej w HPP! Ratuj sie kto moze! Macie kompeks komentatora malkontenta co sam nic nie zrobi ale chetnie sluzy krytyką bo wszyscy robia przeciez zle... Boli Was wszystko co idzie do przodu.

xxx8 września 2010 o 22:00

1

mam pytanie ile medali mozna zdobyc w polskim jezdziectwie,chodzi o wszystkie konkurencje,grupy wiekowe,puchary,championaty itp.?a tak na przyszlosc w ramach oszczednosci zrezygnujmy z flo,wystarcza medale............MYLICIE POJECIA jedyna rozsadna wypowiedz!!!potrzebujemy rewolucji organizacyjnej w polskim jezdziectwie!im szybciej tym lepiej

nie8 września 2010 o 21:37

2

a mnie nie podoba się miejsce finału,dlaczego zawsze Janów Podlaski?To dla połowy kraju strasznie daleko.Owszem miejsce ekstra,ale lokalizacja daje dużo do myślenia...

POMYSŁ8 września 2010 o 21:35

1

Puchar Polski powinien być rozgrywany z podziałem na makro-regiony.Zaoszczędziło by to wiele kasy a konie nie tłukły by się bez sensu po całym kraju.No i jeszcze jedno ,wzmocniły by się regiony.

MYLICIE POJĘCIA8 września 2010 o 21:22

3

Polskie jeździectwo rozkłada brak mocnych regionów. Centralizacja wszystkiego w PZJ to ślepa droga .Pomysł może pociągnąć za sobą nie obliczalne skutki w postaci jeszcze większego osłabienia regionów. Ciekawe czy wystarczy licencja regionalna?Czy to kolejny pomysł PZJ na dojenie kasy?

Do: do do8 września 2010 o 20:21

0

Co jest niezgodne z przepisami??? Przecież każda kategoria jest rozgrywana na ściśle określonych warunkach .A co że za dużo kategorii? Po prostu wyszedł człowiek z inicjatywą żeby umożliwić starty szerszej ilości zawodników, a jak chcesz startować w seniorach to będziesz sobie jechał swoje 150cm i dobrze.A ten kto nie ma koni na wysokie konkursy i za wielką kasę a też chce się bawić w jezdziectwo wystartuje sobie w 120cm i też będzie zachwycony.A podpina śię pod Puchar Polski bo jest jego inicjatorem w takiej postaci jak jest teraz.

pit 8 września 2010 o 20:18

-2

popieram bardzo dobry pomysł i super ze jest taki ktos jak p.Tarant i zaproponował takie zawody dla ludzi z III i II klasa.

xxx8 września 2010 o 20:01

-2

super pomysł!! oby takich więcej!! ;-)

and8 września 2010 o 19:50

2

Jest jednak rzecz która mi się w Pucharze Polski nie podoba. Aby mieć szanse powalczyć o podium trzeba być na każdych kwalifikacjach, żeby uzbierać punkty, a to jest nie fair, bo w ten sposób faworyzuje się tych , których stać na to żeby jeździć sobie co chwile na ogólnopolskie.

zadowolona8 września 2010 o 19:42

3

Pomysł super !!! Nie każdy nawet dobry zawodnik zawsze dysponuje koniem na 130 czy 140 ! brawo !!!

and8 września 2010 o 19:32

-2

Słuchajcie! Z jednej strony, owszem, jest to Puchar Polski i powinien być rozgrywany teoretycznie na zasadach MP. !ALE! Jeździectwo w Polsce stoi w miejscu! Z regionalnymi jest kryzys, na ogólnopolskie nie wszystkich stać i zanim uda się nam dość do poziomu MP, PP i spełniać marzenia to już kończą się nam załóżmy lata juniorskie a w wyższe kategorie ciężko się wbić. Do tego są ludzie którzy zaczynają się bawić w jeździectwo w wieku 30-40 lat i każe się im 150cm jeździć? Właśnie po to Pan Tarant wymyśla nowości, bo każdy chce jeździć MP i PP, a nie każdy jest w stanie pojechać 140-150. Nie widzę nic złego nawet w Mistrzostwach Polski Amatorów! Takie akcje mają zachęcać ludzi, aby inwestowali w konie itp. i jeździectwo w Polsce się rozwijało !!! Pozdrawiam

do Taranta8 września 2010 o 19:29

-2

po co ten cyrk objazdowy po całym kraju ,nie zapominaj że istnieją zawody regionalne gdzie się rozgrywa takie konkursy.

kate8 września 2010 o 18:36

1

No niestety pomysł wydaje się średni... jeżeli już to zasadne było by obniżenie całego OPEN niechby nawet stało na zagrywkach 115-120 a Janowski finał 125 na tych samych zasadach co w zeszłej edycji ale dopuszczając tych z trójką. W innym wypadku całe przedsięwzięcie zacznie się opierać na nie kończącym się lansowaniu, będzie tyle samo rund dodatkowych (OPEN, BIZNES, i to nowe) co prawdziwych konkursów Pucharowych (PPJ, PPMJ, PPS). A to już chyba lekki przerost formy nad treścią. Przecież nie o to chodzi żeby dostosowywać konkursy do umiejętności tylko umiejętności do konkursów. A medale Pucharu Polski powinny prezentować określoną wartość. Tak czy inaczej należy być wdzięcznym działaczom typu P. Tarant za to że nie spoczywają na laurach. Pozdrawiam

do do8 września 2010 o 17:24

1

a niech tak dalej wymyśla i robi, tylko dlaczego podpina się z takimi pomysłami pod oficjany Puchar Polski? czemu nie robi tego w oddzielnych rozgrywkach, w innych ośrodkach, na innych zawodach ogólnopolskich? brakuje pomysłu, wyobraźni, za mało zarobi, organizatorzy będą mieli za mało koni? Chce bić rekordy frekwencji, żeby kosztem zawodników z trójką nakręcać zawody i pulę nagród dla paru mistrzuniów i robić prestiżowe zawody niezgodne z przepisami? ŻENADA, autoreklama i kiełbasa przedzjazdowa

xc8 września 2010 o 17:09

3

widac slabo ze sponsorami , wiec trzeba zwiekszyc liczbe zawodnikow, zeby sami sobie zaplacili za organizacje...

do ha ha8 września 2010 o 17:03

2

Czy słyszałeś kiedyś o swobodzie gospodarczej. Wymyśl sobie jakiś produkt dla zawodników ,NP Halowy Puchar Polski Jeżdżców Rekreacyjnych ,zorganizuj taki cykl zawodów i przedstaw ludziom propozycję ,może chwyci a nie masz pretensję że pan Tarant wymyśla coś żeby zarobić lub uatrakcyjnić cykl Pucharu Polski.Nikt nikomu nie broni wprowadzenia własnego produktu na rynek .

8 września 2010 o 13:30

3

co to znaczy C-joker? I po co on miałby być wprowadzony?

Zawodnik8 września 2010 o 13:24

4

Uważam,że to bardzo dobry pomysł. Chciałabym się tylko dowiedzieć czy to będzie jeden konkurs jak Open czy zamiast RO? I czy startując w takim konkursie można jechać C-jokerem w niedzielę??

8 września 2010 o 13:12

-2

od zdobywania doswiadczeniea na poziomie 120 cm są ZR i czasami ZO jeśli organizator organizuje takie konkursy lub tzw. Rundę Otwartą. Taki pomysł to deprecjacja rangi Pucharu i poza wszystkim jest to niezgodne z Regulaminem PZJ. Jest to również nie fair w stosunku do organizatorów zawodów halowych nie zaliczanych do eliminacji Pucharu Polski

kovaluser8 września 2010 o 12:19

0

A wg mnie bardzo dobry pomysł, ponieważ pozwala to zawodnikom nie doświadczonym na zdobywanie tego doświadczenia- brakowała właśnie takiej kategorii.Brawo!

ha, ha8 września 2010 o 11:15

4

ano pomyślał - komercyjnie dla siebie, za rok zrobi jeszcze puchar amatorów z licencją wstępną. Pewnie dodatkowy Puchar Biznesu słabo wychodzi. To jest PUCHAR POLSKI i powinny być w nim rozgrywane klasyczne kategorie takie jak na Mistrzostwach Polski zgodnie z Regulaminem PZJ rozgrywania Pucharu. Taką kategorię można rozgrywać na ZO, a nie w Pucharze. Ten pomysł to regionalna dziecinada

VIP8 września 2010 o 11:03

1

Tym razem Tarant pomyślał.

 
Captcha image

Wciśnięcie przycisku poniżej jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu komentarzy.


Copyrights 2008 SwiatKoni.pl
autor: jurewicz.pl