Skocz do zawartości

Welcome to Świat Koni
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

Szukam Praktyk..

szukam praktyki

5 odpowiedzi w tym temacie

Gość_madeleine_*

• Gość
Jestem Studentką 2 roku Zootechniki na UR w Krakowie spec Hodowla Ekologiczna i Ochrona Zwierząt. W programie praktyk (o ile znowu go nie zmienią) mam zapisane, że muszę mieć 2 tygodnie praktyk przy koniach. W związku z tym szukam miejsca w którym te praktyki mogłabym odbyć - miejsce to musi mieć osobę posiadającą uprawnienia do wpisu praktyk w indexie.
Płaca nie gra roli, choć dobrze byłoby żeby wystarczyło chociaż na dojazdy.
Miejsce : Bielsko Biała i okolice, Żywiec, w drugą stronę Pszczyna, ew okolice Skoczowa
Termin : dowolne 2 tygodnie (lub więcej) w czasie wakacji, tj od 1 lipca do 20 września

Miałam iść do kasztanki w Bielsku-Białej, jednak po przeczytaniu tematu i opinii na jej temat zrezygnowałam, szukam miejsca w którym zwierzęta są dobrze traktowane. _Ponieważ mimo teorii przekazywanej na zajęciach z żywienia, paszoznastwa, hodowli, i praktycznych w OJ RZĄSKA (czyszczenie, karmienie, sprzątanie, nauka jazdy) nie uważam się za eksperta, dlatego dobrze by był ktoś na tyle cierpliwy żeby mógł mi tłumaczyć w razie potrzeby. Wolę zapytać 10 razy niż zrobić coś po swojemu i uczynić przez to jakąś krzywdę zwierzęciu.
Kontakt proszę przez PW

madeleine

niemowlak

• Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów
  • Miejsce zamieszkaniaOkolice BBa/Krk
Zapomniałam dodać, że w tym semestrze uczę się od podstaw hipoterapii.

Artanis

Kulawy jeździec na kulawym koniu ;)

• Użytkownik
  • PipPipPip
  • 5900 postów
  • Miejsce zamieszkaniaBielsko Biała